Import uniwersalny

Moduł "Import stanów magazynowych - Uniwersalny" służy do szybkiej aktualizacji stanów magazynowych, dostępności oraz cen produktów.Wystarczy stworzyć plik CSV (tworzy się go w programie Excel i wystarczy go poźniej zapisać jako CSV) lub zapisać do formatu CSV plik otrzymany od dostawcy, bądź wygenerowany w systemie magazynowym zawierający kolumny: Kod, Nazwa, Dostępność.

Gdy plik został już stworzony przechodzimy do systemu CMS, po zalogowaniu się klikamy link "Import cen i dostępnosci - uniwersalny z CSV". Pojawia się odpowiedni formularz, który następnie wypełniamy, wczytujemy wcześniej stworzony plik CSV i klikamy "Importuj". 

Poniższe obrazki prezentują czynności które musimy wykonać:

Opis szczegółowy pól:

  • Format pliku - ustawiamy kolumny ze stworzonego pliku CSV. Nazwa = Nazwa kolumny (A,B,...)
  • Dostępność warunkowa - wpisujemy warunek kiedy ma być zmieniona dostępność, ( np. powyżej 30szt lub dostępny) ma być zmienony na opcje z pola wyboru.
  • Model pracy - wybieramy zakres po czym ma być prowadzone sprawdzanie czy po dostępności czy liczbie sztuk towaru.
  • Dostępny jeżeli dostępność większa od - opcja aktywna gdy model pracy jest ustawiony na "liczba sztuk". Wpisujemy w pole liczbe sztuk produktu od którego ma zostać zmieniony status dostępności, status zostanie zaktualizowany na wybrany w polu "Dostępność produktów dostępnych".
  • Dostępny jeżeli zawiera - opcja aktywna gdy model pracy jest ustawiony na "dostępność".
    W pole wpisujemy słowną dostępność np. dostępny lub kilka np. dostępny|na zamówienie. Nazwa dostępnościmusi być pełna. Po wpisaniu nazwy produkty posiadające podaną nazwę ich status dostępności zostanie zmienony na wybrany w polu "Dostępność produktów dostępnych".
  • Dostępność produktów dostępnych - pole wyboru statusu na jaki ma zostać zaktualizowana baza wg wybranych kryteriów.