Administratorzy

Aby dodać nowego administratora, należy w menu głównym przejść do zakładki "Administratorzy". W ukazanym okienku klikamy w link "dodaj", po czym otworzy się okno dodawania administratora. Wypełniamy formularz. Zatwierdzamy dodanie linkiem "dodaj". Kolejność kliknięć przedstawia poniższy rysunek:
Wypełanimy kolejno formularz:
  • Login administratora (podajemy nazwę nowego administratora),
  • Hasło administartora (podajemy hasło),
  • Prawa dostępu (tu wybieramy z listy opcji, prawa dostępu do administrowania naszą witryną dla nowego administratora).

Opis opcji ( Prawa dostepu )

Zawartość - zaznaczając tą opcję umożliwiamy nowemu administratorowi możliwość dodawania, edytowania i usuwania podstron. Można także z listy wybrać działy lub podstrony do których przypiszemy danego administratora.

Bannery - zaznaczając tą opcję umożliwiamy nowemu administratorowi dodawanie, edytowanie i usuwanie bannerów.

Dostawcy - zaznaczając tą opcję umożliwiamy nowemu administratorowi dodawanie, edytowanie i usuwanie dostawców.

Zamówienia - zaznaczając tą opcję umożliwiamy nowemu administratorowi dodawanie, edytowanie i usuwanie zamówień.

Zarejestrowani uzytkownicy - zaznaczając tą opcję umożliwiamy nowemu administratorowi dodawanie, edytowanie i usuwanie zamówień.

Oceny użytkowników - zaznaczając tą opcję umożliwiamy nowemu administratorowi dodawanie, dytowanie i usuwanie ocen i komentarzy użytkowników.

Płatności, Wysyłka  - zaznaczając tą opcję umożliwiamy nowemu administratorowi mozliwość dodawania, edytowania i usuwania form płatności za usługi.

Statusy - zaznaczając tą opcję umożliwiamy nowemu administratorowi dodawanie, edytowanie i usuwanie statusów.

Dostępność - zaznaczając tą opcję umożliwiamy nowemu administratorowi dodawanie, edytowanie i usuwanie okresów dostępności produktów.

Słownik - zaznaczając tą opcję umożliwiamy nowemu administratorowi dodawanie, edytowanie i usuwanie symboli.

NewsLetter szablony -  zaznaczając tą opcję umożliwiamy nowemu administratorowi dodawanie, edytowanie i usuwanie szablonów NewsLettera.

Statystyki zamówień - zaznaczając tą opcję umożliwiamy nowemu administratorowi wgląd do statystyk zamówień.

Statystyki oglądalności - zaznaczając tą opcję umożliwiamy nowemu administratorowi wgląd do statystyk oglądalności strony.