Grupy odbiorców

Grupy odbiorców służą do tworzenia osobnych baz adresów e-mail w celu spersonalizowania przesyłanych newsletterów.

Liczba grup oraz zawartych w nich adresów e-mail nie jest ograniczona. Dzięki modułowi importującemu, można pobrać adresu z plików CSV.

Dodanie grupy

Po zalogowaniu do panelu CMS wybieramy z menu lewego zakładkę 01 Maile, następnie 02 Lista subskrybentów. Poniżej struktury menu znajduje się pole 03 Dodaj grupę, wpisujemy jej nazwę oraz potwierdzamy wykonanie operacji klikając ikonkę  strzałka w prawo. Utworzona grupa będzie się wyświetlać jako ostatnia pozycja menu lewego.

 

Usunięcie grupy

Usunięcie grupy odbywa się poprzez jej wybranie, czyli kliknięcie w nazwę, a następnie wybranie czerwonej ikony iksa, która znajduje się poniżej nazwy. Wówczas pojawi się komunikat potwierdzający usunięcie, w którym należy potwierdzić operację.

 

Dodanie adresu e-mail

Adresy e-mail można dodawać do grup pojedynczo lub za pomocą importu z pliku CSV. Aby dodać adres należy wybrać odpowiednią grupę, a następnie przycisk "Dodaj" znajdujący się w lewej części listy adresów. Wówczas dodajemy 05 adres e-mail i opcjonalnie 06 nazwę odbiorcy. Pole 07 data dodania wypełnia się automatycznie.