Grupy odbiorców
Grupy odbiorców służą do tworzenia osobnych baz adresów e-mail w celu spersonalizowania przesyłanych newsletterów.
Liczba grup oraz zawartych w nich adresów e-mail nie jest ograniczona. Dzięki modułowi importującemu, można pobrać adresu z plików CSV.
Dodanie grupy
Po zalogowaniu do panelu CMS wybieramy z menu lewego zakładkę Maile, następnie
Lista subskrybentów. Poniżej struktury menu znajduje się pole
Dodaj grupę, wpisujemy jej nazwę oraz potwierdzamy wykonanie operacji klikając ikonkę
. Utworzona grupa będzie się wyświetlać jako ostatnia pozycja menu lewego.
Usunięcie grupy
Usunięcie grupy odbywa się poprzez jej wybranie, czyli kliknięcie w nazwę, a następnie wybranie czerwonej ikony iksa, która znajduje się poniżej nazwy. Wówczas pojawi się komunikat potwierdzający usunięcie, w którym należy potwierdzić operację.
Dodanie adresu e-mail
Adresy e-mail można dodawać do grup pojedynczo lub za pomocą importu z pliku CSV. Aby dodać adres należy wybrać odpowiednią grupę, a następnie przycisk "Dodaj" znajdujący się w lewej części listy adresów. Wówczas dodajemy adres e-mail i opcjonalnie
nazwę odbiorcy. Pole
data dodania wypełnia się automatycznie.