Administratorzy
Zakładka ta pozwala na dodawanie i zarządzanie kontami użytkowników panelu CMS wraz z możliwością przypisania loginu, hasła oraz określenia do jakich zakładek będzie posiadał prawa dostępu.
Znajduje się ona w lewym menu, na ostatniej pozycji głównego menu po zalogowaniu do panelu.
Dodawanie i specyfikacja kont administracyjnych panelu
Wybieramy przycisk "Dodaj" i wypełnimy kolejno formularz:
Wprowadzamy Login użytkownika
Wprawadzamy Hasło
Dodajemy Adres e-mail
Prawa dostępu (z listy opcji wybieramy prawa dostępu do administrowania naszą witryną dla nowego administratora).
Aby tego dokonać zaznaczamy odpowiednie checkboxy i opcjonalnie wybieramy konkretny element. W przypadku zakładki "Zawartość" mamy możliwość przypisania praw dostępu tylko do określonej części serwisu. Jeżeli nie zostanie wybrana żadna z opcji, użytkownik otrzyma nieograniczone prawa dostępu.
Zmiana hasła
Zmiana hasła użytkowników odbywa się poprzez wejście w edycję utworzonego konta i ponowne wypełnienie pola hasło lub skorzystanie z przycisku "Zmień hasło" tylko dla zalogowanego użytkownika.